© All rights reserved.
Deliveo
  • Παρουσίαση
  • Δυνατότητες
  • Επεκτάσεις
  • Κόστος
Είσοδος
Δωρεάν Δοκιμή
Deliveo
Δωρεάν Δοκιμή

FAQ - Συχνές Ερωτήσεις

Που βλέπουμε τις καθημερινές αποστολές ενός πελάτη μας;

Όλα τα πακέτα που είναι για παράδοση/μεταφορά βρίσκονται στη κατηγορία με τις «νέες παραγγελίες» που τη βρίσκουμε στη στήλη με τα ΔΕΜΑΤΑ. Εδώ έρχονται όλες οι παραγγελίες που σας στέλνουν οι πελάτες σας, όπως και οι παραγγελίες που καταθέτετε εσείς από τη στήλη ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ COURIER.

Στην Επισκόπηση (Ακριβός από κάτω) είναι ότι έχει σταλεί και η τιμή του και μπορείτε να σύρετε τους πίνακες προς τα δεξιά για να βρείτε την αντικαταβολή (προς το τέλος) και ότι άλλο σας ενδιαφέρει στα δέματα που έχετε στείλει. Εδώ θα φαίνονται όλα σας τα δέματα/παραγγελίες που έχουν ολοκληρωθεί.

Πως να καταχωρήσουμε τον πρώτο μας πελάτη/συνεργάτη;

Στη στήλη με τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ επιλέγουμε τη πρώτη κατηγορία ¨πελάτες¨ και πηγαίνουμε στο πράσινο κουμπί ¨Προσθήκη¨.

Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί τοποθετούμε τα στοιχεία του πελάτη/συνεργάτη μας. Στο email που βάλαμε εκεί, θα έρθει αυτόματο μήνυμα με τις λεπτομέρειες του λογαριασμού του (στο deliveo) και το URL που πρέπει να ακολουθήσει για να μπει. Στο λογαριασμό που θα έχει εκεί μπορεί να κάνει παραγγελίες, να βλέπει τα δέματα και να ακυρώνει τις καταστάσεις όπως αυτός θέλει.

Με την ίδια ακριβός λογική δημιουργείτε και το account για κάθε courier σας από τη κατηγορία Υπ. Διανομείς. Μπορείτε να κατεβάσετε το app από το email (google app store deliveo) που θα σταλεί αυτόματα στο account που δηλώσατε τον courier σας. Σε εκείνο το app o courier μπορεί να βλέπει τα πακέτα του και τις παραγγελίες του.

Πoιες ειναι οι αντικαταβολές και το σύνολο αυτών ανά πελάτη;

Αυτό είναι στα στατιστικά των πελατών εκεί που λέει έξοδα.

Ποιες είναι οι δυνατότητες καταχώρησης εντολής για παραλαβή;

Οι δυνατότητες καταχώρησης εντολής για παραλαβές είναι στις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ στις επιλογές αποστολής. Ακολουθούμε ένα παρόμοιο τρόπο με τις προηγούμενες κατηγορίες. Οι επιλογές αποστολής θα βγαίνουν και σε εσάς και στους πελάτες/συνεργάτες σας.

Πού είναι το ποσό αντικαταβολής ανά ημέρα;

Η αντικαταβολή πάει με τα πακέτα στην Επισκόπηση. Μπορείτε να την σύρετε στο πάνω μέρος που λέει drop a column για να δείτε παραπάνω στοιχεία από τα πακέτα σας.

Ο κούριερ τοποθετείτε στα οχήματα σας και μετά από εκεί στις διευθύνσεις σας τοποθετείτε ένα όχημα για να έχει να πάει ο κούριερ σε μια διεύθυνση.

Πιο απλά μπορείτε απευθείας να βάλετε αριθμούς πινακίδας του οχήματος σας στις νέες παραγγελίες σας (όπως παρακάτω) άλλα θα πρέπει να έχετε καταχωρήσει τον κούριερ σας σε ένα από τα οχήματα σας.

Που βρίσκουμε το αρχείο CSV;

Το αρχείο excel που χρειάζεστε για πολλαπλές παραγγελίες από πελάτες είναι στη μορφή csv. Και βρίσκετε στα πολλαπλά δέματα όπως δείχνει η φωτογραφία παρακάτω.

Με το ίδιο αρχείο μπορεί ο κάθε πελάτης/συνεργάτης σας να φορτώσεις τις διευθύνσεις του στο λογαριασμό του και να ανέβουν στις νέες παραγγελίες σας, με την έγκριση του.

smlogo

Επίσημος μεταπωλητής στην Ελλάδα Smartmoves IKE
Προϊόν της Mav-it Kft.
© 2021 All rights reserved

+ 30 231 231 5367     Δωδεκανήσου 7, 54626 Θεσσαλονίκη